Stemming geopend voor 'rich media campagne van het jaar'


Sinds 2010 is Adrime gestart met de campagne van de week die wordt uitgelicht in de Adrime nieuwsbrief. Drie juryleden, Joris van Heukelom (Voorzitter IAB), Rachel Gomez (Sales Director, Sanoma Media) en Floris Solleveld (Online Marketing Manager, KPN) hebben alle weekwinnaars van 2011 beoordeeld en een selectie gemaakt van de beste tien campagnes en daarnaast is er één wildcard vergeven waarop gestemd kan worden.
De uitreiking vindt volgende week donderdagplaats op het Digital Marketing Live Event. Er kan gestemd worden op de campagnes via de website campagnevanhetjaar.nl. De winnaar wint een 24 uurs homepage take-over op Emerce.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp het Digital Marketing Live Event spreekt de Jong, CEO Adrime, over creativiteit in online media. Hoe zag een online campagne er 15 jaar geleden uit en wat is er in de tussentijd gebeurd? Hoe zien campagnes er tegenwoordig uit en wat staat ons te wachten in de toekomst? Aansluitend wordt de rich media campagne van het jaar bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid