Overslaan en naar de inhoud gaan

Stemming geopend voor 'rich media campagne van het jaar'

Adrime reikt dit jaar voor het eerst een prijs uit voor de beste rich media campagne van het afgelopen jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds 2010 is Adrime gestart met de campagne van de week die wordt uitgelicht in de Adrime nieuwsbrief. Drie juryleden, Joris van Heukelom (Voorzitter IAB), Rachel Gomez (Sales Director, Sanoma Media) en Floris Solleveld (Online Marketing Manager, KPN) hebben alle weekwinnaars van 2011 beoordeeld en een selectie gemaakt van de beste tien campagnes en daarnaast is er één wildcard vergeven waarop gestemd kan worden.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking vindt volgende week donderdagplaats op het Digital Marketing Live Event. Er kan gestemd worden op de campagnes via de website . De winnaar wint een 24 uurs homepage take-over op Emerce.nl.

Op het Digital Marketing Live Event spreekt de Jong, CEO Adrime, over creativiteit in online media. Hoe zag een online campagne er 15 jaar geleden uit en wat is er in de tussentijd gebeurd? Hoe zien campagnes er tegenwoordig uit en wat staat ons te wachten in de toekomst? Aansluitend wordt de rich media campagne van het jaar bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in