Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola; SMS is nog steeds de belangrijkste mobile marketing tool

Augmented Reality, apps, mobile games, QR codes, Audio recognition; Coca Cola heeft het allemaal gedaan en is een partij die mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SMS is nog steeds de enige mobile marketing tool, dat op elke telefoon werkt en je dus iedereen op de meest directe wijze bereikt. Daarnaast is het de ideale kickstarter om andere -rijkere- mobile marketing tools bij de consument te krijgen. Denk aan een SMS met een downloadlink voor een app of een link naar een mobile website. Het geeft nogmaals goed aan hoe belangrijk het is en blijft om een goede database met telefoonnummers te hebben of op te bouwen.
Het interview met Ben Smith (circa 4 minuten):

related partner content for mobile comes here

Mobile Marketing Nederland 2012 (www.MobileMarketingNederland.nl)

Mobile Marketing Nederland 2012 (www.MobileMarketingNederland.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in