AH begint nieuwe prijsactie
Albert Heijn kondigt een nieuwe prijsactie aan. Deze lijkt uit nood geboren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De omzetten in de branche liggen onder druk, omdat consumenten minder uitgeven en de klantenloyaliteit is op een 'extreem laag niveau' beland, zegt marketingspecialist Paul Moers in De Telegraaf. Supermarkten konden hun omzetten alleen op peil houden door de prijzen te verhogen en dat gebeurde de afgelopen maanden dus ook. Dat geldt ook voor Albert Heijn. Maar nu wordt dus een nieuwe prijsactie aangekondigd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Moers: 'Eigenlijk wordt in supermarkten de inflatie niet meer goed gemaakt. De stijgende trend van weleer is verdwenen. Dat is dus een verdomd serieuze zaak.' Volgens hem worden supermarkten sinds het begin van dit jaar 'voor het eerst in de malaise meegesleurd'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid