Blogger Bart is genomineerd voor: Mediaman van het jaar
Biografie Bart Zoetmulder
Sinds 2003 in de media, eerst nog print maar al snel steeds meer online bij Sanoma. Vervolgens sales & development bij Hyves. Bij Elsevier Media online op de kaart gezet, oa door een business unit online op te zetten. Daarna bij Hi-Media sales director en later directeur. Hi-media naar de samensmelting met Semilo begeleidt. Nu actief als online sales en development manager bij Veronica Uitgevers. Commercieel verantwoordelijk voor alle digitale verschijningsvormen. Met als opdracht om online en mobile tot belangrijke onderdelen te maken van de uitgeverij.
Mediaman van het Jaar
Vanaf 20 februari wordt zorgvuldig de lijst met kandidaten samengesteld door de vakjury. Daarnaast kan iemand ook voorgedragen worden. De inschrijfperiode sluit 29 februari.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
Kandidaten dienen te voldoen aan de volgende criteria:
Meerdere jaren toonaangevend of prominent actief binnen online marketing en media
een opvallende stap gemaakt of prestatie geleverd in 2011 die een substantiele bijdrage levert aan de professionalisering van de online branche.
Op woensdag 14 maart beschikbaar zijn voor de opnamen van een persoonlijke video en op 21 maart
Vanaf 5 maart buigt het publiek zich over de genomineerden en brengt gedurende twee weken een stem uit. Online media vakgenoten (het publiek) kiezen hun online media man en online media vrouw 2011. Per categorie mag één keer gestemd worden.
De stemperiode sluit op maandagochtend 12 maart om 10 uur. De vakjury buigt zich uiteindelijk over de vijf mannen en vijf vrouwen met de meeste stemmen. En kiest de twee winnaars van 2011. De Adwards zullen worden uitgereikt tijdens het event Emerce Digital Marketing Live! op 21 maart in de Westergas fabriek Amsterdam.
Mobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid