Kopen via internet groeit sterk
Consumenten hebben vorig jaar voor 3,9 miljard euro uitgegeven bij webwinkels. Dat is 40 procent meer dan in 2006 en het sterkste…
Dat blijkt uit cijfers van onderzoekbureau Blauw Research in samenwerking met branchevereniging Thuiswinkel.org.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De totale omzet van vanuit huis gekochte artikelen steeg met 27 procent tot 4,7 miljard euro. In dit bedrag zitten ook de uitgaven via catalogi en bij postorderbedrijven.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn de reguliere detailhandel werd vorig jaar een omzet van 86 miljard euro gerealiseerd. Daarmee is het aandeel van thuiswinkelen gestegen van 4,4 procent in 2006 tot 5,4 procent in 2007.
Volgens directeur Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org heeft de forse stijging van de online aankopen te maken met een steeds groter vertrouwen van consumenten in internet (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid