Maatschappelijk partnership NEC, Fundashon Bon Intenshon en NAVU
De doelstellingen van de samenwerking zijn drieledig: met dit partnership krijgen jaarlijk 3 tot 5 voetbaltalenten uit Curaçao in de leeftijd van 14 tot 20 jaar de kans om zich op de NEC-voetbalschool mogelijk te ontwikkelen tot volwaardige voetbalprofessional. Een tweede onderdeel behelst verbetering van de (jeugd)voetbalstructuur op Curaçao.
Het hoofdsponsorschap en shirtsponsoring van de voorzijde van het shirt van alle teams van de club maken eveneens deel uit van de overeenkomst. De belangrijkste invulling van deze doelstelling is om enerzijds mensen uit Curaçao die wonen in Nederland, een gevoel van trots over Curaçao te geven en anderzijds om Nederlanders een positief beeld over het eiland te geven.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet partnership tussen NEC, Fundashon Bon Intenshon en NAVU wordt in eerste instantie aangegaan voor een periode van 3 seizoenen, ingaande 1 juli 2008. Over de bedragen die met de sponsoring zijn gemoeid, worden in overleg tussen partijen geen uitspraken gedaan. (Bron: www.nec-nijmegen.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid