Overslaan en naar de inhoud gaan

Fast 50: the usual suspects

Fast Company brengt elk jaar de Fast 50 uit, een ranking van de 50 meest innovatieve bedrijven ter wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het zijn de bedrijven die barsten van de mooie nieuwe ideeën en die de wereld van morgen vormgeven.

related partner content for mobile comes here

Op 1 staat het mirakel van de 21ste eeuw: Google, dat na tien jaar nog steeds behept is met ongelofelijk veel creatieve onbevreesdheid en ambitie en dat onverminderd doorstoomt.

Op 2 staat Apple, gevolgd door social-networkingmoloch Facebook, rasvernieuwer General Electric, design- en managementconsultancy Ideo, de voormalige houtverwerker en bandenmaker Nokia, Alibaba (het Chinese antwoord op eBay), Amazon, Nintendo en Procter & Gamble.

Bron: Fast Company

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in