
Internet verslaat hierbij traditionele radio, bioscoopreclame en advertenties in tijdschriften, zo blijkt uit onderzoek van MSN. 19 procent van de jongeren vindt online-advertenties de effectiefste vorm van adverteren, 15 procent vindt ze het relevantst als het gaat om het laten zien van de vooruitgang van creativiteit in de online marketingindustrie van de afgelopen jaren.
De Europese jongeren, zo’n veertig miljoen, gebruiken internet als sociaal medium. 30 procent communiceert in e-mail en msn met vrienden, familie en collega’s. E-mail en msn worden aan het begin van de week vakder gebruikt dan later in de week, en dagelijks rond lunchtijd en aan het einde van de dag.
Door het vele e-mailgebruik zien jongeren 37 procent van de online-advertenties op e-mailsites.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com(bron: ClickZ/MarketingVox)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee