Emma-nl wordt e-mail associatie


De e-mail associatie wil met de naamswijziging duidelijk maken dat zij er is voor alle toepassingen waarvoor e-mail wordt ingezet. De verwijzing met de M van marketing in de naam was daarom te beperkt. Dat is de reden van de herpositionering en rebranding.
De branchevereniging voor professioneel gebruik van e-mail vindt dat e-mail niet meer is weg te denken communicatiemiddel. Michael Straathof, voorzitter van de e-mail associatie: 'De intensiteit en complexiteit waarmee e-mail wordt ingezet neemt enorm toe. Vrijwel elke organisatie gebruikt e-mail in haar communicatiemix. We merkten onduidelijkheid in de markt over het begrip e-mailmarketing. De een refereert puur aan nieuwsbrieven, de ander aan service alerts of proces communicatie en weer een ander aan formats met een puur commerciële boodschap.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet ledenaantal van de vereniging is in de afgelopen periode gegroeid met 25 pct, naar ruim 75 leden. De groei wordt gerealiseerd door bedrijven in de hele bedrijfskolom. Straathof: 'Dankzij deze diversiteit in de groei is er de behoefte om een bepaalde mate van focus aan te brengen. De vereniging stimuleert leden van hetzelfde pluimage daarom kennis uit te wisselen en samen tot nieuwe voordelen te komen. Bijvoorbeeld voor klantleden, listbrokers en de groep e-mail service providers (ESP’s). Dit bevordert de professionaliteit van de branche als geheel.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid