Overslaan en naar de inhoud gaan

Een keer goud Nederland bij IMC European Awards

Nederland heeft een gouden, vier zilveren en een bronzen award ontvangen bij de IMC European Awards 2010. Ola Tussendoortjesvergelijker won…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Europese vakprijs IMC European Award is een erkenning voor campagnes die zich onderscheiden op de pijlers strategie, mediakeuze, creatie en effectiviteit. De Nederlandse winnaars ontvingen woensdag tijdens de 24 uur van Reclame uit handen van juryvoorzitter Renate Vogt en bestuurslid Kees-Jan Rozestraten de bekroning.
Alleen nationaal bekroonde campagnes mogen worden ingezonden voor een IMC European Award.

related partner content for mobile comes here

De winnaars:

Goud
Campagne: Ola Tussendoortjesvergelijker
Categorie: Integrated Communication
Opdrachtgever: Unilever Benelux
Bureau: Being There, The Gardeners, Emakina

Zilver
Campagne: Abracadabra
Categorie: Cause or Charity/Non-profit Marketing
Opdrachtgever: ROC Noord Holland
Bureau: G2 Amsterdam

Zilver
Campagne: XS4ALL Veiligheid op Internet
Categorie: Digital Communication
Opdrachtgever: XS4ALL Internet
Bureau: Ogilvy Amsterdam

Zilver
Campagne: Albert Heijn Voetbalplaatjes
Categorie: Sponsorship/Joint Effort/Tie-in
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: TBWA\Neboko

Zilver
Campagne: Jouw Heineken
Categorie: Innovative Idea or Concept
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Bureau: Fitzroy, TBWA\Neboko en Kobalt

Brons
Campagne: bol.com breekt in op routine-aankoop studieboeken
Categorie: Retail or Trade Marketing
Opdrachtgever: bol.com
Bureau: Etcetera, Red Urban

De worden georganiseerd door de Integrated Marketing Communication Council (IMCC) van de EACA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in