Broekhuijsen creative director digital content Sanoma
In deze rol gaat Broekhuijsen de digitale content strategie van Sanoma Digital vertalen naar de Sanoma platforms en titels. Sinds 1984 is Broekhuijsen werkzaam bij Sanoma Uitgevers, de laatste jaren als hoofdredacteur AutoWeek. Robert van der Ham (nu FHM) zal hem in die functie opvolgen.
Als creative director digital content gaat Broekhuijsen zich bezighouden met het optimaliseren van bestaande digitale content en het implementeren van de productie van nieuwe digitale content voor websites en mobiele devices. Binnen het Sanoma concern onderhoudt hij daarnaast de internationale contacten met andere divisies waar digitale content wordt geproduceerd, zoals bijvoorbeeld in Rusland en Hongarije. Broekhuijsen gaat rapporteren aan content publishing director Eric Ariëns.
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtLieneke van den Heuvel (35) begint half oktober in haar nieuwe rol als publisher auto bij Sanoma Uitgevers. In die functie is zij verantwoordelijk voor het magazine AutoWeek en de website Autoweek.nl.
Van den Heuvel is sinds augustus 2009 werkzaam als business unit manager Automotive bij Sanoma's Men's Magazine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid