Overslaan en naar de inhoud gaan

Broekhuijsen creative director digital content Sanoma

Tonie Broekhuijsen (48) is per 1 januari 2011 creative director digital content bij Sanoma Digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze rol gaat Broekhuijsen de digitale content strategie van Sanoma Digital vertalen naar de Sanoma platforms en titels. Sinds 1984 is Broekhuijsen werkzaam bij Sanoma Uitgevers, de laatste jaren als hoofdredacteur AutoWeek. Robert van der Ham (nu FHM) zal hem in die functie opvolgen.

related partner content for mobile comes here

Als creative director digital content gaat Broekhuijsen zich bezighouden met het optimaliseren van bestaande digitale content en het implementeren van de productie van nieuwe digitale content voor websites en mobiele devices. Binnen het Sanoma concern onderhoudt hij daarnaast de internationale contacten met andere divisies waar digitale content wordt geproduceerd, zoals bijvoorbeeld in Rusland en Hongarije. Broekhuijsen gaat rapporteren aan content publishing director Eric Ariëns.

Lieneke van den Heuvel (35) begint half oktober in haar nieuwe rol als publisher auto bij Sanoma Uitgevers. In die functie is zij verantwoordelijk voor het magazine AutoWeek en de website .

Van den Heuvel is sinds augustus 2009 werkzaam als business unit manager Automotive bij Sanoma's Men's Magazine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in