Koeweiden Postma: merkidentiteit Nederlands Dans Theater
Koeweiden Postma gaat voor het Nederlands Dans Theater de nieuwe merkstrategie vormgeven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om de ontwikkeling van een nieuwe corporate identity en verschillende merkidentiteiten. Aan de keuze ging een brede bureau oriëntatie vooraf. Margaret Bark, manager marketing & communicatie: ‘Koeweiden Postma werkt niet alleen voor toonaangevende culturele opdrachtgevers als Het Muziektheater Amsterdam, De Doelen en het Van Gogh Museum, maar ook voor grote commerciële merken als Hema, Nationale Nederlanden en KPN. Die mix is uitzonderlijk en was voor ons heel belangrijk.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid