Meerdere dagbladen zien oplage stijgen
Dat blijkt uit vanmorgen gepubliceerde cijfers van Hoi, Instituut voor Media Auditing. Het gaat om de totaal betaalde gerichte oplage. De Telegraaf ging van 583.548 naar 584.193 exemplaren. AD steeg van 390.603 naar 402.099 stuks. Ook stegen de oplages van de Volkskrant, NRC Handelsblad en NRC.Next, Trouw en Het Parool.
De Volkskrant ging van 232.877 naar 239.617, NRC Handelsblad van 188.871 naar 189.136, Trouw van 92.576 naar 93.188, Het Parool van 63.925 naar 64.405 en NRC.Next van 65.804 naar 69.617 exemplaren. Het Financieele Dagblad moest terug van 57.103 naar 53.962. Ook het Reformatorisch Dagblad (52.336 naar 51.051) en het Nederlands Dagblad (29.684 naar 28.691) daalden in oplage.
Gratis dagbladen
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe totaal verspreide oplage van dagblad De Pers is gestegen van 239.989 in Q2 2009 naar 255.351 in Q2 2010. Metro daalde van 527.213 naar 500.251 en Spits van 452.423 naar 406.736 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid