Overslaan en naar de inhoud gaan

Longlist LOF-prijs bekend

De longlist voor de LOF Prijs voor Vakinformatie 2011 is bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit de 31 inzendingen selecteerde de jury de longlist van tien inzendingen. Het gaat om: 360 graden Marketing Solution – Reed Business, – Uitgeversacademie, Duurzaam Gebouwd – CEO Media, Emedia – Reed Business, Food Inspiration Magazine – Shoot My Food, Groot nieuws, Lokaal effect – AOB, Mediafeitenboekje Nederland – Carat Insight, REAXYS – Elsevier, Skipr mashup – Springer Media en – BBP Beerens Business Press

related partner content for mobile comes here

De voor Vakinformatie is de jaarlijkse kwaliteitsprijs voor vakinformatieve en professionele producten en diensten voor beroep en bedrijf. Aan de prijs is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro. Nieuw is dat de jury dit jaar de uitgeefprestatie van de teams achter het product onder de aandacht brengt. Juryvoorzitter Lize Alink: 'Dat heeft geleid tot een bijzonder gevarieerd mededingingsveld met zeer uiteenlopende soorten inzendingen én inzenders. Bij de LOF Prijs van 2011 staat dan ook de creativiteit in de mediabedrijven centraal.'
Na individuele jurering en een presentatie van de inzendingen op de longlist aan de eindjury worden eind november de nominaties voor de LOF Prijs voor Vakinformatie 2011 bekend gemaakt. De presentatie van de genomineerden en de bekendmaking van de winnaar zijn op maandag 31 januari 2011 in de Hermitage in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in