Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste editie van Ad Festival ‘De 24 uur van de reclame’

VEA en BVA organiseren op woensdag 13 oktober 2010 de eerste editie van het Ad Festival ‘De 24 uur van de Reclame’. Op en rond het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier overkoepelende thema’s tijdens de 24 uur zijn creativiteit, effectiviteit, verantwoord communiceren en talent. Tijdens het Ad Festival worden onder meer in Club Air de EffieAwards uitgereikt door voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (voorzitter EffieJury). Eerder op de dag vindt eveneens in Club Air het Ad Congres ‘Wanneer is genoeg genoeg’ plaats. Sprekers zijn onder anderen filosofe en pleitster voor ‘meer spiritueel kapitaal’ Danah Zohar en global chief creative director bij LBi Lost Boys Chris Clarke. Gastheer is Twan Huys.

related partner content for mobile comes here

Andere evenementen zijn onder meer de Cannes Lions Amsterdam, het Groot Reclame Talent Ontbijt, de Reclame Man/Vrouw van het Jaar, een eerbetoon aan de Nederlandse IMCC Award winnaars, de beste reclamefilms in Tuschinski, Talent Speed Dating en een ‘sneak preview’ van uitkomsten van een onderzoek naar de rol die reclame kan spelen bij de oplossing van mondiale problemen.

De 24 uur gaan officieel van start op 12 oktober om 22:30 uur met de opening van de PANL tentoonstelling bij de Stopera en eindigen precies een etmaal later om 22:30 uur op 13 oktober met een Afterparty in Escape. Meer info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in