Eerste editie van Ad Festival ‘De 24 uur van de reclame’
De vier overkoepelende thema’s tijdens de 24 uur zijn creativiteit, effectiviteit, verantwoord communiceren en talent. Tijdens het Ad Festival worden onder meer in Club Air de EffieAwards uitgereikt door voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (voorzitter EffieJury). Eerder op de dag vindt eveneens in Club Air het Ad Congres ‘Wanneer is genoeg genoeg’ plaats. Sprekers zijn onder anderen filosofe en pleitster voor ‘meer spiritueel kapitaal’ Danah Zohar en global chief creative director bij LBi Lost Boys Chris Clarke. Gastheer is Twan Huys.
Andere evenementen zijn onder meer de Cannes Lions Amsterdam, het Groot Reclame Talent Ontbijt, de Reclame Man/Vrouw van het Jaar, een eerbetoon aan de Nederlandse IMCC Award winnaars, de beste reclamefilms in Tuschinski, Talent Speed Dating en een ‘sneak preview’ van uitkomsten van een onderzoek naar de rol die reclame kan spelen bij de oplossing van mondiale problemen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe 24 uur gaan officieel van start op 12 oktober om 22:30 uur met de opening van de PANL tentoonstelling bij de Stopera en eindigen precies een etmaal later om 22:30 uur op 13 oktober met een Afterparty in Escape. Meer info: www.24reclame.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid