Nieuwe campagne SNS Bank


Met deze campagne wil SNS Bank letterlijk door de ogen van zijn klanten laten zien een menselijke bank te zijn, met toegankelijke dienstverlening en eenvoudige financiële producten en diensten. De nieuwe corporate campagne is gecreëerd rondom de pay-off De SNS Bank van...
In de nieuwe campagne, die is ontwikkeld door KesselsKramer, stelt SNS Bank de klant op een positieve en onderscheidende manier centraal. Er wordt letterlijk gekeken, geluisterd en gehandeld vanuit het perspectief van de klant. Nederland kijkt dus 'door de ogen van de klant' en ziet alledaagse en herkenbare situaties waar SNS Bank een rol bij speelt. We zien bijvoorbeeld mevrouw Terborg die het internet heeft ontdekt, en we volgen Frank, Stacy en Daan gedurende een hectische dag tijdens de verbouwing.
De nieuwe campagne van SNS Bank volgt op een periode waarin de bank zijn dienstverlening op veel punten zegt te hebben verbeterd. Arie Koornneef, directeur marketing: 'We zijn toegankelijker, eenvoudiger en menselijker geworden. Een bank met meer in plaats van minder mogelijkheden.' Verder werd de site snsbank.nl vernieuwd. Ook worden de traditionele kantoren verbouwd tot nieuwe winkels, waarvan het aantal de komende tijd verdubbelt.
Het aantal geldautomaten en afstortmogelijkheden is in samenwerking met distributiepartners Hema en TNT 'aanzienlijk' uitgebreid. Daarnaast zijn er meer mogelijkheden gekomen voor financieel advies: bij klanten thuis en ook in de avonduren.
Meer over de nieuwe campagne van SNS Bank morgen in Adformatie. De commercial is hier te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid