Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne SNS Bank

SNS Bank komt vandaag met zijn nieuwe corporate campagne: 'SNS Bank van ons allemaal'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze campagne wil SNS Bank letterlijk door de ogen van zijn klanten laten zien een menselijke bank te zijn, met toegankelijke dienstverlening en eenvoudige financiële producten en diensten. De nieuwe corporate campagne is gecreëerd rondom de pay-off De SNS Bank van...
In de nieuwe campagne, die is ontwikkeld door KesselsKramer, stelt SNS Bank de klant op een positieve en onderscheidende manier centraal. Er wordt letterlijk gekeken, geluisterd en gehandeld vanuit het perspectief van de klant. Nederland kijkt dus 'door de ogen van de klant' en ziet alledaagse en herkenbare situaties waar SNS Bank een rol bij speelt. We zien bijvoorbeeld mevrouw Terborg die het internet heeft ontdekt, en we volgen Frank, Stacy en Daan gedurende een hectische dag tijdens de verbouwing.
De nieuwe campagne van SNS Bank volgt op een periode waarin de bank zijn dienstverlening op veel punten zegt te hebben verbeterd. Arie Koornneef, directeur marketing: 'We zijn toegankelijker, eenvoudiger en menselijker geworden. Een bank met meer in plaats van minder mogelijkheden.' Verder werd de site vernieuwd. Ook worden de traditionele kantoren verbouwd tot nieuwe winkels, waarvan het aantal de komende tijd verdubbelt.
Het aantal geldautomaten en afstortmogelijkheden is in samenwerking met distributiepartners Hema en TNT 'aanzienlijk' uitgebreid. Daarnaast zijn er meer mogelijkheden gekomen voor financieel advies: bij klanten thuis en ook in de avonduren.

related partner content for mobile comes here

Meer over de nieuwe campagne van SNS Bank morgen in Adformatie. De commercial is te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in