Communicatie Poll: wint PR het van de reclame?
‘PR is the new advertising’. Dat beweert Peer Swinkels, directeur van Bavaria, in de nieuwe Communicatie die op 7 september verschijnt.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van vorige week luidde 'De verdeeldheid binnen CDA leidt tot enorme reputatieschade voor de partij'. Daar kon een meerderheid van 53 procent zich in vinden. Zij kozen voor het antwoord 'Inderdaad, zeker nu ook Van Agt expliciet in de media partij heeft gekozen'. De andere 43 procent oordeelde anders en koos voor 'Nee, dit hoort bij het democratisch proces en het publiek begrijpt dat'.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid