Donner: knipbeurt allochtonen prima communicatiemiddel
Volgens Donner heeft de SVB de verantwoordelijkheid om het niet-gebruik van de AOW tegen te gaan. ‘In dit kader ondersteun ik de inzet van de SVB om de doelgroep actief te informeren over het recht op de AIO-aanvulling’, aldus de brief de hij schreef aan de Kamer.
De kapperactie in Utrecht is een pilot en zal op grotere schaal plaatsvinden als deze een succes blijkt. Dit succes wordt gemeten aan de hand van de toegenomen bekendheid met de regeling, het aantal verzoeken om informatie en de afname van het niet-gebruik.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNaast de knipbeurten zijn er al andere acties ondernomen om de bekendheid van de AOW onder allochtonen te vergroten, zoals banners en radiocommercials.
Bron: Binnenlands Bestuur
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid