Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips komt met online comedyserie

Philips komt vanaf vandaag met een nieuwe online comedyserie ‘Nigel and Victoria’. Doel: een serie nieuwe lifestyle producten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips komt vanaf vandaag met een nieuwe online comedyserie ’. Doel: een serie nieuwe lifestyle producten introduceren, zoals iPad-accessoires en koptelefoons. Entertainment-content wordt gebruikt om consumenten te betrekken bij het merk.

related partner content for mobile comes here

De serie gaat over een off-screen romance tussen de productrecensent , verzot op gadgets, die de kijker kennis laat maken met Philips-producten en Nigel (acteur ), een Britse marketingmanager van Philips, die het niet kan laten zich overal mee te bemoeien.

Philips: ‘De dynamiek tussen Victoria, en de “klant” Nigel op de set zorgt voor een vermakelijke kijk op productrecensies. In de eerste aflevering zien we hoe Nigel valt voor Victoria. Hij heeft nog nooit een “shoot” meegemaakt, heeft geen verstand van “set-etiquette” en belandt dus uiteindelijk midden in het filmproces. Nigel heeft een oogje op Victoria, maar is zenuwachtig. Zij merkt hem niet eens op, totdat hij zijn positie op de set heeft zeker gesteld.'

De serie, niet alleen gericht op Nederland maar op alle Philips-markten in de wereld, bestaat uit acht productrecensies van Victoria Koblenko, met elk een achter-de-schermen aflevering erbij. De afleveringen zijn te zien op en Philips.com.

Twitter wordt ook ingezet: Koblenko (" title="">) twittert commentaar, nieuws en updates.

Ik heb de eerste drie afleveringen bekeken en mijn eerste indruk is: sympathiek. En ik heb het te doen met Nigel. Arme jongen ;-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in