
Philips komt vanaf vandaag met een nieuwe online comedyserie ‘Nigel and Victoria’. Doel: een serie nieuwe lifestyle producten introduceren, zoals iPad-accessoires en koptelefoons. Entertainment-content wordt gebruikt om consumenten te betrekken bij het merk.
De serie gaat over een off-screen romance tussen de productrecensent Victoria Koblenko, verzot op gadgets, die de kijker kennis laat maken met Philips-producten en Nigel (acteur Ben Willbond), een Britse marketingmanager van Philips, die het niet kan laten zich overal mee te bemoeien.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comPhilips: ‘De dynamiek tussen Victoria, en de “klant” Nigel op de set zorgt voor een vermakelijke kijk op productrecensies. In de eerste aflevering zien we hoe Nigel valt voor Victoria. Hij heeft nog nooit een “shoot” meegemaakt, heeft geen verstand van “set-etiquette” en belandt dus uiteindelijk midden in het filmproces. Nigel heeft een oogje op Victoria, maar is zenuwachtig. Zij merkt hem niet eens op, totdat hij zijn positie op de set heeft zeker gesteld.'
De serie, niet alleen gericht op Nederland maar op alle Philips-markten in de wereld, bestaat uit acht productrecensies van Victoria Koblenko, met elk een achter-de-schermen aflevering erbij. De afleveringen zijn te zien op YouTube en Philips.com.
Twitter wordt ook ingezet: Koblenko (@victoriareviews" title="@victoriareviews">@victoriareviews) twittert commentaar, nieuws en updates.
Ik heb de eerste drie afleveringen bekeken en mijn eerste indruk is: sympathiek. En ik heb het te doen met Nigel. Arme jongen ;-)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee