Grolsch lanceert NL-editie van Talkingalcohol.com
Grolsch wil verantwoord alcoholgebruik stimuleren en lanceert in dat kader de Nederlandstalige versie van de website www.talkingalcohol.com.
De door moedermaatschappij SAB Miller ontwikkelde website is bedoeld om volwassenen goed geïnformeerd hun eigen keuzes te laten maken inzake alcoholgebruik. De site heeft bijvoorbeeld een interactieve tool die laat zien hoe alcohol door het lichaam wordt opgenomen. Ook is het laatste nieuws over de gevolgen van alcoholgebruik op bijvoorbeeld diabetes en zwangerschap via de site te volgen. Grolsch nodigt consumenten via haar verpakkingen uit om de website te bezoeken. In oktober zijn alle verpakkingen voorzien van een logo met het webadres www.talkingalcohol.com, gecombineerd met een 16+ leeftijdsaanduiding.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid