Eredivisie naar Mindshare
Eredivisie Media & Marketing heeft voor de verdere ontwikkeling van de cross-mediale mediastrategie van voetbalkanaal Eredivisie Live…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mindshare verzorgt vanaf dit seizoen de mediastrategie, -implementatie en- inkoop voor de live voetbalzender van de eredivisieclubs. Arno de Jong, directeur Media & Marketing Eredivisie Live: 'Met de succesvolle lancering van Eredivisie Live achter de rug kijken we er naar uit om in samenwerking met Mindshare een volgende stap te zetten. Eredivisie Live is inmiddels beschikbaar via alle platformen, waarmee we invulling geven aan onze ambitie om onze zender toegankelijk te maken voor een zo'n groot mogelijk publiek.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid