SMS nog steeds het meest populaire manier om op advertenties te reageren
De Mobile Market Association (MMA) heeft samen met Lightspeed Research een onderzoek opgetuigd, waar in totaal 3.000 consumenten uit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit dit onderzoek kwamen oa de volgende resultaten:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- 25% van de consumenten zouden eerder reageren op advertenties, wanneer hier een mobile respons mogelijkheid was inbegrepen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Het versturen van een SMS keyword naar een shortcode was in alle 3 landen de meest populaire manier om te reageren op advertenties.
- De TV is het beste kanaal om een mobile respons (vooral SMS Shortcode) te integreren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid