Vervolg campagne SNS met guerilla-actie
In het kader van de nieuwe campagne kwam de SNS Bank met een guerilla-actie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
SNS Bank hing in 15 Nederlandse steden opvallende teksten op plaatsen waar mensen in aanraking komen met geld, zoals pashokjes, kroegen, lunchrooms en geldautomaten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de pashokjes werden Post-it’s geplakt met teksten als ‘Hi, ik ben shoppen, vul jij het saldo even aan?’ en bierviltjes in kroegen werden voorzien van de tekst ‘Het was gezellig. Maak morgen de schade over’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe teksten zijn vanaf nu ook terug te zien in de outdoorcampagne van SNS Bank. De bank presenteerde vorige week zijn nieuwe corporate campagne: 'SNS Bank van ons allemaal'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid