Overslaan en naar de inhoud gaan

#Fail: Mobile Display Advertising: HALO Reach

Mooi dat Sanoma met het uitgeven van iPhone apps zoals Gamer.nl, mobiel echt serieus lijkt te gaan nemen. Ook mooi dat Microsoft met haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mooi dat Sanoma met het uitgeven van iPhone apps zoals Gamer.nl, mobiel echt serieus lijkt te gaan nemen. Ook mooi dat Microsoft met haar grootste gametitel van 2010: 'HALO Reach' mobile advertising inzet. Nog mooier is dat zij een nieuwe vorm
van mobile display advertising hiervoor inzetten. Ik had de meescrollende banner al meermaals op de desktop versie van Nu.nl gezien, maar zag deze week voor het eerst geïntegreerd in een app (zie foto).

related partner content for mobile comes here

Het is echter betreurenswaardig dat wanneer je op deze banner klikt, je doorwezen wordt naar een zeer trage desktop website van xbox. Dit stimuleert de gebruiker niet echt om nog eens een ander maal op zo'n mobiele banner de klikken...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in