Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste BrandMasters trophee uitgereikt

De eerste BrandMasters trophee is uitgereikt tijdens de BrandFuel24 branding tour naar Parijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opdracht was om Raider budget reizen te introduceren en daarmee het merk Raider nieuw leven in te blazen. Het winnende team bestond uit Madeleen Klaasen van Bugaboo, Erik de Koning van Trendbox en Theo Lindemann van VBAT. De BrandMasters trophee is een initiatief van . Managing director Leo van Sister reikte de prijs uit.

related partner content for mobile comes here

De teams waren bij de start van de branding tour at random samengesteld en hebben in de gegeven 24 uur een merk moeten revitaliseren. De 16 verschillende merkconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam getest bij een online consumentenpanel dat de beste 3 merkconcepten koos. Een live pitch in de BrandFuel express met de 70 merkexperts wees dit team aan als winnaars.

BrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende ‘inspiratietour’: een reizende congresvorm waarbij deelnemers 24 uur worden ‘gekidnapt’ en filosoferen over branding, marketing en communicatie. De deelnemers reden met zo’n 70 vakgenoten in een hogesnelheidstrein naar Parijs. Er waren ook diverse nationale en internationale sprekers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in