Eerste BrandMasters trophee uitgereikt
Opdracht was om Raider budget reizen te introduceren en daarmee het merk Raider nieuw leven in te blazen. Het winnende team bestond uit Madeleen Klaasen van Bugaboo, Erik de Koning van Trendbox en Theo Lindemann van VBAT. De BrandMasters trophee is een initiatief van BrandFuel. Managing director Leo van Sister reikte de prijs uit.
De teams waren bij de start van de branding tour at random samengesteld en hebben in de gegeven 24 uur een merk moeten revitaliseren. De 16 verschillende merkconcepten zijn nog tijdens de terugreis in Amsterdam getest bij een online consumentenpanel dat de beste 3 merkconcepten koos. Een live pitch in de BrandFuel express met de 70 merkexperts wees dit team aan als winnaars.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBrandFuel24 is een jaarlijks terugkerende ‘inspiratietour’: een reizende congresvorm waarbij deelnemers 24 uur worden ‘gekidnapt’ en filosoferen over branding, marketing en communicatie. De deelnemers reden met zo’n 70 vakgenoten in een hogesnelheidstrein naar Parijs. Er waren ook diverse nationale en internationale sprekers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid