Overslaan en naar de inhoud gaan

Brede coalitie start campagne ‘Het Nieuwe Werken doe je zelf’

Een coalitie van bedrijven, overheid en Stichting Natuur en Milieu de campagne zijn van start gegaan met de campagne ‘Het Nieuwe Werken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“Het gaat bij het werk om resultaat en niet om uren maken,' zegt Lodewijk de Waal, voorzitter van de Taskforce Mobiliteitsmanagement, een van de hoofdpartners van de campagne. “De voordelen voor werkgevers zijn aangetoond,' zegt De Waal. “Efficiënter werken, minder reiskosten, minder kantoorruimte, minder administratieve rompslomp en tevredener medewerkers.”

Het hoogtepunt van de campagne is de Week van Het Nieuwe Werken van 8 tot en met 14 november 2010. De campagne wordt ondersteund met radiospotjes, banners en social media. Vanaf 15 oktober worden reizigers via stellingen op billboards opgeroepen om na te denken over de manier waarop zij nu hun werk regelen. Door een test te doen op de campagnesite ontdekken ze hoe ver ze zelf zijn in hun denken over Het Nieuwe Werken.

Doel is dat door deze campagne duizenden bedrijven en werknemers gaan experimenteren met ‘Het Nieuwe Werken’. Via de campagnesite kunnen werknemers en werkgevers zich vanaf 15 oktober opgeven voor tal van activiteiten tijdens de Week van Het Nieuwe Werken, zoals symposia, workshops, masterclasses en excursies naar flexkantoren en bedrijven die Het Nieuwe Werken al volledig hebben ingevoerd. Via de website kunnen ze gebruik maken van tips & tools en in contact komen met adviseurs die hen op weg helpen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in