Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips-comedyserie met Victoria Koblenko

Philips komt wereldwijd met de online comedyserie ‘Nigel and Victoria’ om een serie nieuwe lifestyle producten te introduceren,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De serie is al van start gegaan en volgt de off-screen romance tussen de productrecensent Victoria Koblenko, verzot op gadgets, die de kijker op geheel eigen wijze kennis laat maken met Philips-producten en Nigel, de beminnelijke en zeer Britse marketingmanager van Philips, die het niet kan laten zich overal mee te bemoeien.

related partner content for mobile comes here

Het project bestaat in de kern uit 8 product reviews van Victoria Koblenko, met elk een bijbehorende achter-de-schermen aflevering. De afleveringen, worden uitgezonden via en kunnen ook worden bekeken op . Fans die dichter bij de personages willen komen, hebben geluk. Victoria zal gedurende de hele serie haar Twitter- gebruiken om commentaar, nieuwtjes en updates te geven.

Gary Raucher, vice-president en hoofd Integrated Communications, Philips Consumer Lifestyle: 'De veeleisende online consumenten van tegenwoordig verwachten dat een merk méér doet dan eenvoudigweg zijn producten aanbieden. Consumenten willen dat merken op een open en geloofwaardige manier met hen omgaan. Ze willen ook dat merken entertainende content maken die zij zelf kunnen ontdekken en online kunnen delen. Nigel and Victoria is hiervan een geweldig voorbeeld, en wij hopen dat het publiek de serie zal omarmen.'

‘Nigel and Victoria’ werd gecreëerd door Philips en geproduceerd door Wenneker TV, een online videoproductiebedrijf en Hoot, een bedrijf dat comedy’s produceert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in