Philips-comedyserie met Victoria Koblenko


De serie is al van start gegaan en volgt de off-screen romance tussen de productrecensent Victoria Koblenko, verzot op gadgets, die de kijker op geheel eigen wijze kennis laat maken met Philips-producten en Nigel, de beminnelijke en zeer Britse marketingmanager van Philips, die het niet kan laten zich overal mee te bemoeien.
Het project bestaat in de kern uit 8 product reviews van Victoria Koblenko, met elk een bijbehorende achter-de-schermen aflevering. De afleveringen, worden uitgezonden via http://www.youtube.com/nigelandvictoria en kunnen ook worden bekeken op Philips.com. Fans die dichter bij de personages willen komen, hebben geluk. Victoria zal gedurende de hele serie haar Twitter-profiel gebruiken om commentaar, nieuwtjes en updates te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGary Raucher, vice-president en hoofd Integrated Communications, Philips Consumer Lifestyle: 'De veeleisende online consumenten van tegenwoordig verwachten dat een merk méér doet dan eenvoudigweg zijn producten aanbieden. Consumenten willen dat merken op een open en geloofwaardige manier met hen omgaan. Ze willen ook dat merken entertainende content maken die zij zelf kunnen ontdekken en online kunnen delen. Nigel and Victoria is hiervan een geweldig voorbeeld, en wij hopen dat het publiek de serie zal omarmen.'
‘Nigel and Victoria’ werd gecreëerd door Philips en geproduceerd door Wenneker TV, een online videoproductiebedrijf en Hoot, een bedrijf dat comedy’s produceert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid