Overslaan en naar de inhoud gaan

Eyeworks breidt uit naar Noorwegen

Eyeworks heeft een meerderheidsbelang genomen in het Noorse productiebedrijf Dinamo Story.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze overname wordt Noorwegen het zeventiende land waar actief is. De tv-producent versterkt zo naar eigen zeggen zijn positie in de top vijf van grootste onafhankelijke productiebedrijven ter wereld.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bedrijf gaat vanaf nu Eyeworks Dinamo heten en blijft gevestigd in Oslo. Dinamo Story is volgens Eyeworks één van de sterkste onafhankelijke Noorse productiebedrijven. Het bedrijf staat bekend om zijn vele tv-evenementen, zoals het concert dat jaarlijks de dag na de uitreiking van de Nobelprijs voor de Vrede in Oslo plaatsheeft, en het Eurovisie Songfestival.

Odd Arvid Stromstad, managing director Eyeworks Dinamo: 'We wilden al langere tijd aansluiting bij een internationaal tv-bedrijf. Als onderdeel van Eyeworks krijgen we toegang tot succesvolle internationale concepten.'

Ceo van Eyeworks Group Reinout Oerlemans: 'We zien het toevoegen van Noorwegen aan ons creatieve netwerk als een belangrijke stap. Creatieve uitwisseling en samenwerking wordt steeds belangrijker, wereldwijd en ook tussen buurlanden. Eyeworks heeft al een sterke positie in Zweden en Denemarken, met de uitbreiding naar Noorwegen kunnen we een nog sterker creatief collectief vormen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in