Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Waar is Paula’ wint Centercom-pitch

Centercom heeft de inzending ‘Waar is Paula’ van O. Deparis tot winnaar van haar vorige maand uitgeschreven creatieve pitch uitgeroepen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een maand lang was op zoek naar nieuwe en verfrissende ideeën voor de toepassing van haar point-of-sale vloerstickers in de supermarkt. Daarvoor werd samengewerkt met Create, In totaal dongen 120 inzendingen mee naar de winst.

related partner content for mobile comes here

Anderhalve week geleden werd de shortlist met de vijf beste inzendingen bekend gemaakt. Het idee ‘Waar is Paula’ is de uiteindelijke winnaar geworden.

Olivier Slot, algemeen directeur van Centercom: 'Deze inzending viel ons al snel op door het speelse en interactieve concept van de campagne: verstoppertje spelen in de supermarkt, waardoor je op een slimme manier naar het productschap wordt geleid. Bij binnenkomst van de supermarkt zie je een eerste Floorboard met daarop de oproep om Paula de Koe te zoeken. Bij het schap van het product zie je een tweede Floorboard van Paula die zich onder de stelling heeft verstopt. Een slimme combinatie van een uitsnede en een afsnede, die je zo zou kunnen overnemen in een bestaande campagne.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in