‘Waar is Paula’ wint Centercom-pitch
Een maand lang was Centercom op zoek naar nieuwe en verfrissende ideeën voor de toepassing van haar point-of-sale vloerstickers in de supermarkt. Daarvoor werd samengewerkt met Boomerang Create, In totaal dongen 120 inzendingen mee naar de winst.
Anderhalve week geleden werd de shortlist met de vijf beste inzendingen bekend gemaakt. Het idee ‘Waar is Paula’ is de uiteindelijke winnaar geworden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaOlivier Slot, algemeen directeur van Centercom: 'Deze inzending viel ons al snel op door het speelse en interactieve concept van de campagne: verstoppertje spelen in de supermarkt, waardoor je op een slimme manier naar het productschap wordt geleid. Bij binnenkomst van de supermarkt zie je een eerste Floorboard met daarop de oproep om Paula de Koe te zoeken. Bij het schap van het product zie je een tweede Floorboard van Paula die zich onder de stelling heeft verstopt. Een slimme combinatie van een uitsnede en een afsnede, die je zo zou kunnen overnemen in een bestaande campagne.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid