
Dat blijkt uit onderzoek van het Nederlands MediaPanel onder 500 bedrijven in de branche. Adverteerders en exploitanten staan bovenaan hebben vertrouwen, communicatiebureaus en producenten zijn minder zeker over volgend jaar.
Het onderzoek is volgens de onderzoekers een quick scan, dat later dit jaar met een uitgebreider onderzoek wordt opgevolgd. Het meest positief zijn bedrijven over de verwachte omzetgroei in 2011: de gemiddelde verwachting is een plus van 8 procent. Mediaproducenten zijn met 4,2 procent stijging duidelijk minder positief.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftOok als het gaat om werkgelegenheid verwacht de branche groei (tussen 2,1 en 5,5 procent) en ook de investeringen lopen op. Ook hier blijken mediaproducenten met 1,1 procent het meest voorzichtig.
Bron: Villamedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee