Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediabranche positief over 2011

De Nederlandse mediabranche kijkt met optimisme naar 2011. Adverteerders en exploitanten hebben het meeste vertrouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van het Nederlands MediaPanel onder 500 bedrijven in de branche. Adverteerders en exploitanten staan bovenaan hebben vertrouwen, communicatiebureaus en producenten zijn minder zeker over volgend jaar.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek is volgens de onderzoekers een quick scan, dat later dit jaar met een uitgebreider onderzoek wordt opgevolgd. Het meest positief zijn bedrijven over de verwachte omzetgroei in 2011: de gemiddelde verwachting is een plus van 8 procent. Mediaproducenten zijn met 4,2 procent stijging duidelijk minder positief.

Ook als het gaat om werkgelegenheid verwacht de branche groei (tussen 2,1 en 5,5 procent) en ook de investeringen lopen op. Ook hier blijken mediaproducenten met 1,1 procent het meest voorzichtig.

Bron: Villamedia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in