Overslaan en naar de inhoud gaan

Metro breidt uit naar Rio de Janeiro

Dagbladengroep Metro International komt met een nieuwe editie in Rio de Janeiro (Brazilië). Er bestaat al een editie in São Paulo.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rio-editie heeft in eerste instantie een dagelijkse oplage van 100.000 exemplaren van maandag tot en met vrijdag. Rio de Janeiro is de grootste markt na São Paulo, waardoor deze uitbreiding een logische volgende stap is. Na de lancering van de Rio editie, ligt Metro’s totale oplage in Brazilië op zo’n 330.000 dagelijkse exemplaren.

related partner content for mobile comes here

De WARC verwacht dat de totale adverteerdersmarkt in Brazilië zal groeien met 9 procent in 2010, met een verdere groei gestimuleerd door voetbal WK in 2014 en de Olympische Spelen in 2016.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in