Becel jubileumloop op Hyves


Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van Becel 50 jaar ontwikkelde het bureau RedUrban de Becel jubileumloop op Hyves. Een virtuele marathon door de tijd.
Het bureau heeft daarvoor goed naar de nieuwste Becel-commercial gekeken, waarbij een man door de decennia heen zijn rondje blijft rennen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jubileumloop op Hyves is eigenlijk een quiz. De vragen worden gesteld binnen een openklapbaar fotoboek, met een achtergrond die past bij de betreffende decennia: van de 60's tot en met nu. Denk aan flower power, Saturday Night Fever, aerobics en de Spice Girls.
De vragen zelf gaan natuurlijk over Becel en gezond eten en leven, over de afgelopen jaren, maar ook je Hyves-vrienden. Wie bijvoorbeeld het eerste 60 jaar wordt, wie ook uit de 70's komt, en meer van dat soort vragen.
Als de Hyvescampagne geladen wordt, zijn de eerste hardlopers al zichtbaar. Dezelfde figuurtjes staan onderin beeld tijdens de quiz, waarbij je eigen loper je Hyves-avatar heeft. Hyves vrienden die eerder hebben gespeeld worden ook weergegeven in de tijdlijn, zodat je je score kunt vergelijken.
Aan het einde van de marathon kun je andere vrienden uitnodigen. Daarnaast kun je je eigen hyvesprofiel een ’60er-, ’70er, ’80er- of ‘90er jaren-achtergrond geven, of een design dat past bij de huidige tijd.
Deelnemers aan de quiz maken kans op een kookworkshop met vier vrienden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid