Overslaan en naar de inhoud gaan

Becel jubileumloop op Hyves

Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van Becel 50 jaar ontwikkelde het bureau RedUrban de Becel jubileumloop op Hyves. Een virtuele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter gelegenheid van de 50e verjaardag van Becel 50 jaar ontwikkelde het bureau de Becel jubileumloop op Hyves. Een virtuele marathon door de tijd.

related partner content for mobile comes here

Het bureau heeft daarvoor goed naar de nieuwste Becel-commercial gekeken, waarbij een man door de decennia heen zijn rondje blijft rennen.

De is eigenlijk een quiz. De vragen worden gesteld binnen een openklapbaar fotoboek, met een achtergrond die past bij de betreffende decennia: van de 60's tot en met nu. Denk aan flower power, Saturday Night Fever, aerobics en de Spice Girls.

De vragen zelf gaan natuurlijk over en gezond eten en leven, over de afgelopen jaren, maar ook je Hyves-vrienden. Wie bijvoorbeeld het eerste 60 jaar wordt, wie ook uit de 70's komt, en meer van dat soort vragen.

Als de Hyvescampagne geladen wordt, zijn de eerste hardlopers al zichtbaar. Dezelfde figuurtjes staan onderin beeld tijdens de quiz, waarbij je eigen loper je Hyves-avatar heeft. Hyves vrienden die eerder hebben gespeeld worden ook weergegeven in de tijdlijn, zodat je je score kunt vergelijken.
Aan het einde van de marathon kun je andere vrienden uitnodigen. Daarnaast kun je je eigen hyvesprofiel een ’60er-, ’70er, ’80er- of ‘90er jaren-achtergrond geven, of een design dat past bij de huidige tijd.

Deelnemers aan de quiz maken kans op een kookworkshop met vier vrienden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in