Overslaan en naar de inhoud gaan

Eindscore Nederland in Cannes: 20 Leeuwen

72andSunny Amsterdam weet nog twee brons binnen te halen op zaterdag.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nederland heeft de afgelopen week in totaal twintig Leeuwen gewonnen waarvan de meeste (17) naar J. Walter Thompson Amsterdam gingen. Op zaterdagavond werden er nog twee bronzen Leeuwen binnengesleept. In Film Craft wist 72andSunny Amsterdam twee keer brons te scoren met de campagne voor Samsung Galaxy, We are greater than I (Surf & Cycling).
 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In Film werden de drie shortlistplaatsen van Nederland niet verzilverd. De Grand Prix ging naar Adam&Eve DDB London voor Shoplifters van klant Harvey Nichols.
 



De andere Leeuwen van zaterdag:

Titanium
De Titanium Grand Prix was voor Venables Bell & Partners San Francisco voor van REI
 

- Jerry’s Office

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Integrated
BBH New York kreeg een Grand Prix voor de campagne rond het vierde seizoen van Netflix-serie

Twintig Leeuwen
Zeventien van de twintig Leeuwen gingen naar J. Walter Thompson Amsterdam, waarvan 2 Grand Prix, 3 goud, 6 zilver en 4 brons en één Innovation Lion. Zestien Leeuwen zijn voor The Next Rembrandt (ING) en één voor Het Parool.

Twee keer brons was er voor 72andSunny Amsterdam voor Samsung Galaxy.
TBWA\Neboko Amsterdam kreeg één Leeuw voor de McTrax Placemat voor McDonald’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in