
De internationale campagne die volgend jaar zomer van start moet gaan, moet helpen om nog meer Nederlandse, Duitse en Britse toeristen naar Frankrijk te trekkenen. Voor deze campagne komt Atout France graag in contact met bureaus uit de drie doelgroeplanden zelf, die de campagne creatief invulling moeten gaan geven.
Atout France streeft naar een campagne met een eenduidig creatief concept, waarmee zoveel mogelijk Franse bekende bestemmingen, toeristische organisaties, merken in de reiswereld en vervoersorganisaties uit de voeten kunnen. Daarnaast zal er binnen de campagne echter ruimte bestaan voor het invullen van specifieke, nationale thema’s.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandOnline marketeer
REEFTeamleider Communicatie
KRO-NCRVAtout France heeft als taak de ontwikkeling en de promotie van Frankrijks toeristische bedrijfstak. De organisatie werkt hierbij samen met locale partners. Atout France is actief in dertig landen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee