Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Blooming Media, Eigen Fabrikaat, Fleurop, TNS Nipo, OutSystems

Wie waren de movers & shakers van de afgelopen weken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Blooming Media

related partner content for mobile comes here

Producent Willem Zijlstra is als mededirecteur en aandeelhouder toegetreden tot de directie van Blooming Media. Zijlstra, voormalig ceo van Fremantle Media Nederland (Blue Circle en FourOne.Media), gaat zich de komende jaren focussen op de creatieve ontwikkeling van nieuwe formats voor zowel de Nederlandse als internationale markt.

wz

Eigen Fabrikaat

Het reclamebureau heeft zich versterkt met in totaal drie nieuwe mensen. Saloua el Boussaidi komt van Isobar|Social Embassy waar ze strateeg was en begint nu ook als strateeg bij Eigen Fabrikaat. Er werd ook een nieuw creatief team aangetrokken: Marleen Geerts en Eva Nota. Zij hebben bij Fitzroy ervaring opgedaan met online campagnes, activatie en social media. Eigen Fabrikaat werkt onder andere voor KLM, Thuisbezorgd en Mandemakers.

 

Fleurop

Michel van Slingerland maakt de overstap van Hornbach naar Fleurop, waar hij als marketing & sales manager aan de slag gaat. Bij de bouwmarktketen Van Slingerland de afgelopen tien jaar als coördinator digital media en marketing manager en droeg bij aan projecten zoals een geheel Nederlandse campagne, een actie met Max Verstappen en de samenwerking met tv-programma Utopia.

TNS Nipo

Deze maand trad Gerben Boot in dienst als client service & innovation director bij TNS Nipo. Boot neemt meer dan tien jaar aan ervaring in digital analytics mee. Hij werkte voor ComScore meer dan vijf jaar in Zweden aan grote digitale verbetertrajecten voor klanten als Sanoma, JP/Politikens Hus, Ericsson en Schibsted. De afgelopen anderhalf jaar deed Boot veel ervaring op bij verschillende digitale startups in de travel- en zorgwereld.

OutSystems

Bij OutSystems is Monika den Os begonnen als director field en partner marketing in de Benelux. Het OutSystems-platform zorgt ervoor dat de ontwikkeltijd van applicaties teruggebracht kan worden van maanden naar weken en het bedrijf groeit gestaag omdat er steeds meer vraag is naar deze versnellende processen. Den Os was eerder onder meer werkzaam als marketing en channel director bij securityspecialist Red Socks. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in