Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam geeft in campagne UMC patiënten een nieuwe rol

Patiënten worden steeds meer specialist, een uitdaging voor zorgprofessionals.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het UMC Utrecht lanceerde een wervingscampagne om de gevolgen van de krapte op de arbeidsmarkt aan te pakken. De vraag naar zorg groeit en deze stijging blijft de komende jaren zichtbaar. Daardoor zijn er steeds meer zorgprofessionals nodig, zoals operatieassistenten, dialyse- of kinder-IC verpleegkundigen.

related partner content for mobile comes here

Het UMC Utrecht is met meer dan 11.000 medewerkers de grootste werkgever in de regio en zoekt naar personeel, en  dan met name operatieassistenten, apothekersassistenten en gespecialiseerd verpleegkundigen, zoals dialyse- en kinder-IC verpleegkundigen. Behalve gediplomeerde medewerkers, zijn er ook mogelijkheden voor mensen die nog aan een opleidingstraject moeten beginnen.

Jij de expert, Tom de specialist
In de nieuwe campagne staat de samenwerking tussen zorgverlener en patiënt centraal. Die samenwerking verandert. Patiënten anno nu zijn steeds meer op de hoogte en steeds vaker ‘specialist’ op het gebied van hun eigen ziekte. Als zorgverlener blijf je inhoudelijk de expert, maar werk je steeds intensiever samen met de patiënt. Het UMC Utrecht wil met de campagne potentiële medewerkers aanspreken die zich uitgedaagd voelen door deze nieuwe rolverdeling. De campagne van het

De wervingscampagne is te zien op abri’s en billboards in Utrecht en omgeving.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in