Overslaan en naar de inhoud gaan

Hyundai sponsort het Van Gogh Museum

De bedoeling is dat door het sponsorship de positionering van de nieuwe hybride en volledig elektrische Hyundai IONIQ bij een breed publiek…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Van Gogh Museum en Hyundai zijn een driejarige samenwerking aangegaan. Met de sponsorbijdrage maakt de autofabrikant drie belangrijke vertalingen in het Koreaans mogelijk: bezoekersinformatie op de corporate museumwebsite, de museumplattegrond en de multimedia tour. Het museum: &;Omgekeerd versterkt het Van Gogh Museum Hyundai in de positionering bij een breed publiek van haar nieuwe hybride en volledig elektrische Hyundai IONIQ.&;

related partner content for mobile comes here

De directeur van het Van Gogh Museum, Axel Rüger, zegt dat het automerk en het museum een gemeenschappelijke passie voor de werken en het leven van Van Gogh delen. Rüger: &;Dat vormt een hele stevige basis. Daarbij hecht onze nieuwe partner net als wij groot belang aan duurzaamheid.’ Hyung Cheong Kim, president en ceovan Hyundai Motor Europa, zegt er het volgende over: &;Bij Hyundai Motor geloven we in een sterke band tussen de schoonheid van design en de kunst van technologie. Ons doel is om deze connectie via onze producten voor iedereen beschikbaar te maken. Onze samenwerking met het Van Gogh Museum -  een van de leidende kunstinstituten in de wereld – is een belangrijke stap om een breder publiek kennis te laten maken met de schoonheid van kunst en design.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in