Coveritlive: Marcom 2009
Vandaag start Marcom 2009, het tweedaagse event van Adformatie Groep voor marketingcommunicatieprofessionals. Met meer dan 100 marcom-bedrijven op de beursvloer, maar ook 50 topsprekers en naar verwachting tussen de 5000 en 10.000 bezoekers. Molblog doet via Coveritlive verslag van de twee dagen.
Vandaag interviewt Ronnie Overgoor onder andere Susan Bratton (Personal Life Media), Wouter van der Meulen (PCM) en Olaf Michielse (Initiative). En er is een Adformatie-BNR mediadebat.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMorgen wordt ook interessant, want dan organiseert Tijdschrift voor Marketing het Marketing Executives-debat, met Joseph Pine, Stephan Fellinger, Hans Hagenaars (ING), Rene Repko (HEMA), Pim vd Feltz (Google) en Kilian Toorenaar (Marktplaats).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid