Overslaan en naar de inhoud gaan

De Haagse Brug: nieuw bureau voor publiek-private vraagstukken

Op 1 juni start een nieuw bureau dat communicatieadvies geeft over marktwerking in de zorg, ruimtelijke ontwikkeling, energie, openbare…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is naar eigen zeggen het eerste communicatiebureau met een verstrekkende specialisatie in publiek-private vraagstukken. Het begeleidt overheden, ondernemingen en ngo’s bij hun dialoog over de doelstellingen en het rendement van publiek-private samenwerking. Zo zal de Haagse Brug bijvoorbeeld werken aan de gemeenschappelijke identiteit of communicatie van projectorganisaties in ppp-constructies (public private partnership). Volgens het bureau kampen deze organisaties met samenwerkings- en stakeholdervraagstukken die afwijken van ‘communicatietradities’ bij overheden en bedrijfsleven.

related partner content for mobile comes here

Het effect van nieuw of veranderend overheidstoezicht – bijvoorbeeld in de zorg – is een ander aandachtsgebied van het bureau. Waar de overheid privatiseerde en ander toezicht introduceerde, is de markt zoekend naar haar nieuwe maatschappelijke rol en verantwoordelijkheid. De Haagse Brug helpt bij reputatie- en veranderingsvraagstukken die op dat moment kunnen ontstaan.

De Haagse Brug is verder van plan onderzoek te doen dat inzicht geeft in de rol van communicatie en de maatschappelijke verwachtingen rondom publiek-private samenwerking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in