Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever met informatieve campagne

Maandag 25 mei gaat een paraplu-campagne van Unilever van start. Daarin wordt gecommuniceerd over functionele kenmerken van Unilever…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever wil met de campagne een tiental van de merken op een nieuwe manier onder de aandacht brengen. Gaby Vreeken, VP marketing Unilever Benelux: ‘Normaal hebben we onze merken in eigen merkcampagnes, wat we nu doen is één overkoepelende campagne, die praat over de functionaliteit van onze merkproposities. We gaan uitleggen waarom wij vinden dat wij betere merk-productcombinaties hebben dan alternatieve merken.’

related partner content for mobile comes here

De tien merken spelen een rol in evenzoveel executies rond één idee. Een groot aantal advertentievarianten derhalve. Elke keer speelt één merk-productcombinatie de hoofdrol. De campagne wordt breed ingezet, op televisie, in dagbladen en tijdschriften en online.

De campagne werd ontwikkeld door Alfred.

Credits
Bureau : Alfred
Creatie : Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
Strateeg : Marcel van Wing
Account : Corine Tuinstra
RTV : Marijke Kolsteeg
Illustratoren & animatie : Hakan Aydin, Tamar Nelwan, Hans Jonkers
Postproductie : Postoffice
Geluid : FC Walvisch
Vormgever / DTP : Rikkert Boog

Voor uitgebreidere berichtgeving over de Unilever campagne, lees de Adformatie die vandaag verschijnt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in