Unilever met informatieve campagne


Unilever wil met de campagne een tiental van de merken op een nieuwe manier onder de aandacht brengen. Gaby Vreeken, VP marketing Unilever Benelux: ‘Normaal hebben we onze merken in eigen merkcampagnes, wat we nu doen is één overkoepelende campagne, die praat over de functionaliteit van onze merkproposities. We gaan uitleggen waarom wij vinden dat wij betere merk-productcombinaties hebben dan alternatieve merken.’
De tien merken spelen een rol in evenzoveel executies rond één idee. Een groot aantal advertentievarianten derhalve. Elke keer speelt één merk-productcombinatie de hoofdrol. De campagne wordt breed ingezet, op televisie, in dagbladen en tijdschriften en online.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne werd ontwikkeld door Alfred.
Credits
Bureau : Alfred
Creatie : Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
Strateeg : Marcel van Wing
Account : Corine Tuinstra
RTV : Marijke Kolsteeg
Illustratoren & animatie : Hakan Aydin, Tamar Nelwan, Hans Jonkers
Postproductie : Postoffice
Geluid : FC Walvisch
Vormgever / DTP : Rikkert Boog
Voor uitgebreidere berichtgeving over de Unilever campagne, lees de Adformatie die vandaag verschijnt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid