Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle merken zijn top 2

Het is bewezen. De consument gelooft dat een bedrijf of merk een goede service en/of producten aanbiedt wanneer deze verschijnt op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is bewezen. De consument gelooft dat een bedrijf of merk een goede service en/of producten aanbiedt wanneer deze verschijnt op de eerste pagina van de zoekresultaten. Dit is één van de belangrijkste uitkomsten uit een dat in opdracht van Checkit (Search Engine Mediabureau) is uitgevoerd.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek moest inzicht geven in wat de invloed van Universal Search op de merkwaarde van bedrijven en organisaties is. Universal Search is de integratie van afbeeldingen, maps, nieuws en video in de normale zoekresultaten. Gezien de groeiende markt in de branche waarin Checkit zich beweegt hadden ze dit onderzoek waarschijnlijk niet nodig maar goed, nu is het dus ook ‘wetenschappelijk’ bewezen. Wat ze doen werkt. Mooie marketing.

Wat bewijst dit onderzoek voor de consument? Het bewijst de bewuste consument dat bedrijven die boven in zoekopdrachten te voorschijn komen bezig zijn met zoekmachine marketing en niet perse de ‘beste’ bedrijven zijn. Maar het bewijst toch ook dat een groot deel van de consumenten nog steeds geloven in liefde op het eerste gezicht. Op zich een mooi geloof maar een koude kermis ligt altijd op de loer of zoals mijn vader altijd zegt: ‘Geloven is niet zeker weten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in