
Het nummer dat net is verschenen is het laatste, meldt creatief directeur Rupert van Woerkom. 'Het komt in deze tijd niet als een verrassing', zegt Van Woerkom. 'Hoewel Hide&Chic het nu goed doet, zien wij onvoldoende perspectief op de lezers- en advertentiemarkt.'
Hide&Chic ging over originele en exclusieve ontdekkingen, 'van ver weg tot heel dichtbij'. De titel moest zowel mannen als vrouwen aanspreken. Het eerste nummer kwam uit in november 2006 en het blad verscheen zes keer per jaar. De oplage was in het laatste kwartaal van 2008 volgens de Hoi-cijfers 30.807.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeVan Woerkom noemt Hide&Chic 'een mooi blad' dat 'heel dicht bij mijn eigen interesse ligt'. 'Het is jammer dat de bladenmarkt lastig is voor kleinschalige initiatieven als Hide&Chic.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee