Overslaan en naar de inhoud gaan

Efteling in zee met Wegener NieuwsMedia

De Efteling is in samenwerking met AD NieuwsMedia, NDC en Wegener NieuwsMedia een marketingcampagne, getiteld ‘Sprookjesmysterie’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is in samenwerking met AD NieuwsMedia, NDC en Wegener NieuwsMedia een marketingcampagne, getiteld ‘Sprookjesmysterie’ gestart waarbij een multimediale aanpak centraal staat.

related partner content for mobile comes here

Het betreft een spel rond de Sprookjesbosbewoners van de Efteling. De Efteling: ‘De gemene heks heeft zeven sprookjesvoorwerpen laten verdwijnen uit het Sprookjesbos en de hulp van alle kinderen in Nederland wordt ingeroepen om ze terug te vinden en het Sprookjesbos van de ondergang te behoeden. Dagbladlezer(tje)s hebben een streepje voor, zij ontvangen aanwijzingen voor het spel via hun (regionale) dagblad.’

De Efteling wil met deze campagne de likeability verhogen en de landelijke propositiebekendheid versterken.

ziet in de samenwerking met de Efteling vooral een middel tot lezersbladbinding. Marco Paans, directeur/uitgever Brabants Dagblad en Eindhovens Dagblad: ‘(...) Door onze participatie in het Sprookjesmysterie kunnen wij onze abonnees iets extra's bieden. Deelnemers ontvangen gratis een Sprookjesmysteriespel en maken kans op een uitnodiging voor het afsluitende Sprookjesbal.’

Het Sprookjesmysterie wordt gespeeld aan de hand van aanwijzingen via en in de (regionale) dagbladen. Er worden elke week drie aanwijzingen gepubliceerd die informatie geven over de uiteindelijke vindplaats van één van de zeven voorwerpen.

Adverteerders kunnen participeren in het spel door het sponsoren van de derde aanwijzing. ‘Hiermee helpen zij de dagbladlezer(tjes) in hun zoektocht naar de verdwenen sprookjesvoorwerpen en profiteren van de aandacht’, aldus de Efteling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in