Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking S-W-H en The Stone Twins

The Stone Twins en S-W-H gaan een nauw samenwerkingsverband aan. Hiertoe is na een aantal gezamelijke projecten besloten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

The Stone Twins gaan op parttime basis aan de slag waardoor zij ook kunnen blijven werken voor bestaande klanten en eigen projecten. Volgens S-W-H brengt het duo werkervaring mee die buiten de traditionele reclamemedia gaat.

related partner content for mobile comes here

Mark Aink, managing partner van S-W-H zegt: ‘Het is erg belangrijk voor ons dat we consistent zijn en onszelf tegelijkertijd blijven vernieuwen waar het gaat om nieuwe en innoverende ideeën. Onze relatie met The Stone Twins geeft hun de vrijheid om nieuwe creatieve wegen te onderzoeken en ook constant hun perspectief te verfrissen zodat het een win-win situatie voor ons allemaal is.’

The Stone Twins werden opgericht door de Ierse tweeling broers Declan en Garech Stone in 1999. Na een hiaat van 3 jaar, toen het duo apart werkte bij BHH New York (Declan als Design Director) en 180 Amsterdam (Garech als Art Director), kwamen ze weer samen in 2007. In de loop der jaren hebben The Stone Twins voor veel klanten gewerkt zoals: Adidas, ASICS, Dyson, IKEA, Johnnie Walker, Levi's, MassiveMusic, Moke, Sony, SoundCircus en ToneelGroep Amsterdam.

Ze zijn onlangs benoemd tot Hoofd van de ‘Man and Communication’ -afdeling van de Design Academy in Eindhoven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in