
Het festival begint op 22 mei. Het is de vierde editie van de Operadagen Rotterdam, met dit jaar als thema 'Confrontations': confrontaties tussen muziekstijlen, tussen gemeenschappen, tussen noord en zuid, oost en west, tussen geliefden. Het festival duurt tot 31 mei.
Fabrique ontwierp voor deze editie van de Operadagen een passende visuele identiteit die bestaat uit een logo, diverse posters, een correspondentieset, een brochure, flyers en de website. Het logo bestaat uit de letters Operadagen Rotterdam plus variabele jaaraanduiding die aan elkaar verbonden zijn door middel van 5 balken, een ode aan de notenbalk.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeNaast het logo is bewust gekozen voor een informele stijl van typografie, bij voorkeur met de hand geschreven en op maat voor de voorstelling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee