Overslaan en naar de inhoud gaan

Het babyboomersbureau

Het is de generatie die nog kranten leest. Die niet eenvoudig meer van merken wisselt. En hoewel ze zich zorgen maakt over het naderende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureauvijftig is een fullservice bureau volledig gespecialiseerd in 50-plus communicatie, met resultaat boeken als de belangrijkste opdracht, aldus een persbericht dat vandaag verscheen. Het bureau vult een leegte in de communicatie, stelt het, 'want 56 procent van de vijftigplussers identificeert zich niet met communicatie die nu op ze wordt afgevuurd'. Bovendien gaat slechts 10 procent van de huidige marketingbudgetten er naartoe.

related partner content for mobile comes here

Bureauvijftig maakt ‘resultaatgerichte 50 plus-communicatie'. 'Die is goed, niet alleen maar mooi’, volgens Arjan in't Veld, directeur van het nieuwe bureau. Creatie wint het niet altijd van de boodschap.

In het bureau werken ‘jonge honden van een jaar of 20, 30 nauw en altijd samen met oude rotten uit het klassieke communicatievak, die soms zelf al tot de doelgroep behoren’. ‘Iedereen heeft er de mond vol van, jong en oud in organisaties actief te laten samenwerken’, zegt Dick Vos, de 60 gepasseerd en daarmee de oudste senior partner in het bureau. ‘Wat ons betreft gaan we terug naar het aloude meester - gezel principe, maar dan in een 21ste eeuw jasje.’

De uitgangspunten en inzichten verwerft het bureau onder meer met een eigen 50+database die selecteert op emotie en gedrag, en met een eigen panel van tweeduizend babyboomers om te meten hoe de doelgroep over een product, dienst of merk denkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in