Overslaan en naar de inhoud gaan

Isobar start BureauDR

Isobar Nederland lanceert vandaag een nieuwe, full service propositie op het gebied van direct response advertising: BureauDR.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee wil inspelen op de toenemende vraag in de markt naar direct resultaat en accountability. levert alle digitale direct response diensten: van media-inkoop en zoekmachinemarketing tot aan onderzoek, creatie, mobiele oplossingen en CRM.

related partner content for mobile comes here

Brian Hirman, ceo Isobar Nederland: 'Bij cliënten van Isobar merken we een sterke behoefte aan advies over de invulling van het gehele direct response kanaal. Natuurlijk gaat het dan over creatie en media-inkoop, maar ook over advies over het wel of niet gebruiken van incentives, het verzorgen van onderzoek, het inrichten van actiepagina’s en het opbouwen van klantendata. Vanaf nu hebben we één centrale plek waar alle kennis centraal geborgd wordt en alle activiteiten centraal geregisseerd worden. Zodat we bijvoorbeeld de kennis van de door campagnes gegenereerde klantendata direct weer kunnen inzetten voor nieuwe campagnes.'

BureauDR wordt geleid door Robbie Grul, die twee jaar binnen Isobar werkzaam is als response specialist. BureauDR gaat onder meer werken voor Tele2.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in