Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer komt met discountlijn Euromerk

Super de Boer geeft haar goedkoopste producten een uniforme uitstraling onder de noemer ‘Euromerk’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee wil het supermarktconcern haar discountlijn met een nieuwe herkenbare verpakking goed zichtbaar maken voor de klant. Vanaf komende maandag zijn de eerste 50 van de 300 Euromerk-producten permanent in de Super de Boer-winkels terug te vinden.

related partner content for mobile comes here

Super de Boer kondigde tijdens de presentatie van de jaarcijfers aan dit jaar de prijspositionering verder aan te scherpen. Aftrap van deze gekozen strategie waren de Budgetweken begin dit jaar. Eric Leebeek, commercieel directeur Super de Boer: 'Met deze Budgetweken hebben we onze goedkoopste producten in de winkels succesvol onder de aandacht gebracht. Door nu te kiezen voor een eenduidige verpakkingslijn zijn deze aller-goedkoopste producten nog beter herkenbaar voor onze klanten.'

De eerste 50 Euromerk-producten zijn voornamelijk versproducten als kaas, vleeswaren, aardappelen, diverse broodsoorten en kant-en-klaar maaltijden. Tot eind dit jaar zal dit aantal oplopen naar totaal 300 Euromerk-producten.

Maandag maakt Super de Boer de nieuwe lijn bekend bij de consument via de folder, online en in de winkel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in