Super de Boer komt met discountlijn Euromerk
Daarmee wil het supermarktconcern haar discountlijn met een nieuwe herkenbare verpakking goed zichtbaar maken voor de klant. Vanaf komende maandag zijn de eerste 50 van de 300 Euromerk-producten permanent in de Super de Boer-winkels terug te vinden.
Super de Boer kondigde tijdens de presentatie van de jaarcijfers aan dit jaar de prijspositionering verder aan te scherpen. Aftrap van deze gekozen strategie waren de Budgetweken begin dit jaar. Eric Leebeek, commercieel directeur Super de Boer: 'Met deze Budgetweken hebben we onze goedkoopste producten in de winkels succesvol onder de aandacht gebracht. Door nu te kiezen voor een eenduidige verpakkingslijn zijn deze aller-goedkoopste producten nog beter herkenbaar voor onze klanten.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe eerste 50 Euromerk-producten zijn voornamelijk versproducten als kaas, vleeswaren, aardappelen, diverse broodsoorten en kant-en-klaar maaltijden. Tot eind dit jaar zal dit aantal oplopen naar totaal 300 Euromerk-producten.
Maandag maakt Super de Boer de nieuwe lijn bekend bij de consument via de folder, online en in de winkel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid