Overslaan en naar de inhoud gaan

Chocomel lanceert jongerencampagne via WhatsApp

Chocomel laat vriendengroepen via WhatsApp kans maken op kaartjes voor het Zwarte Cross festival.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chocomel doet naar eigen zeggen als eerste Nederlandse merk aan consumentactivatie via WhatsApp. Facebookgebruikers worden hierin opgeroepen om Chocomel aan hun WhatsApp vriendengroep toe te voegen om zo met elkaar kans te maken op toegang tot het Zwarte Cross festival en eventuele extra&;s. 

related partner content for mobile comes here

De vriendengroepen maken kans door deel te nemen aan de zogenaamde die Chocomel met hen aangaat in de WhatsApp groep. Van hun festivalervaring zal een videoverslag worden gemaakt. 

De activatie is onderdeel van de social jaarstrategie van Chocomel die MEC Social heeft ontwikkeld. Marieke Rentmeester, Brand Leader Chocomel: ‘We zien dat onze jongere doelgroep 18 – 30 jaar veelvuldig gebruik maken van Whatsapp groepen in de voorbereiding van een festival. Daarom willen we met deze activatie op dit platform aanwezig zijn, en maken we op deze  manier samen met onze fans content over een relevant onderwerp.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in