Overslaan en naar de inhoud gaan

Björn loves John

Bij de naam Björn Borg denken veel mensen tegenwoordig aan onderbroeken. Maar het was natuurlijk ook een niet onverdienstelijk tennisser.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij de naam Björn Borg denken veel mensen tegenwoordig aan onderbroeken. Maar het was natuurlijk ook een niet onverdienstelijk tennisser. Wimbledon was ook zijn achtertuin (alhoewel hij Roland Garros eenmaal vaker gewonnen heeft). De Zweed was op zijn best tegen John McEnroe. De moeder aller Wimbledon finales ging tussen de twee tegenpolen. En dat wordt nu gebruikt in de campagne rondom de onderbroekenlijn .

related partner content for mobile comes here

De liggen bijna in de winkel en de campagne loopt dus al wel op zijn eind. Maar is te leuk om hier niet te delen.

Want het is niet zomaar een campagne. Het is een sociaal experiment onder 700 miljoen mensen. Gemaakt door ene Mr. David Morgenstern (zou hem zijn? Of toch die uit ER?). Door het invullen van de vragen vindt je onder andere Facebookgebruikers je tegenpool. Tezamen met deze ‘nieuwe vriend’ maak je kans op een reis naar New York en de twee tennishelden van weleer te ontmoeten. En dan mogen die tegenpolen ook nog een echte vriend meenemen.

De test bestaat 10 vragen, waarbij naar aanleiding van je voorkeuren voor plaatjes een profiel geserveerd krijgt:
Marloes is a impeccable, tres chic, gloriously glamorous, dandiacal defender of decadence, looking for her complete opposite on Facebook.

Het resultaat van de test mag je delen via Twitter en Facebook, maar het hoeft niet. Je tegenpool (want daar gaat het allemaal om) krijg je helaas nog niet direct te zien, die wordt later naar je gepost op Facebook of gemaild.

Mooie campagne. En dat voor een collectie van maar 4 onderbroeken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in